antepte ordu caddesinden ve mezarlık yanındaki siteden araç kiralanmaz.
kurumsaldan kaçmayın.
Araba Kiraladık Ve Başımıza Gelenler ...!
38
●3.754
- 11-09-2023, 10:50:11
- 11-09-2023, 10:50:11Bence 500 TL'ye kurtulduğunuza şükredin. Daha da fazla isteyebilirlerdi. Kurumsaldan şaşmamak gerekli.
- 11-09-2023, 10:54:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sanirim kurumsal bir yerden kiralamadiniz hocam...
Sikayetvar gibi sitelerde bu kurmsal buyuk arac kiralama firmalari hakkinda bile bir suru sikayetler oluyorken kucuk rent a car dan asla kiralama yapmamak lazim.
Gecmis olsun, 500 tl fazladan verdiniz ama bir daha arac ihtiyaciniz oldugunda oraya gitmeyeceksiniz, ilgili firma bir musterisini kaybetti...
ben ne olur ne olmaz diye ekstra mini kasko bile aliyorum, diger turlu sen aracin basinda degilken biri lastigi patlatsa sen odemek zorunda kaliyorsun.... - 11-09-2023, 10:56:49hocam 50 - 100 lira fazla olsun kurumsal olsun garentadan kiraladım bende lastik patladı dağ başında adamlar 30 dk için ilgilenip tamirci yolladılar .
- 11-09-2023, 10:59:21bende araç kiralama yapıyorum yeri geliyor aracı kiraya verdiğimiz ücret kadar masraf edip dip gaz müşterinin yanına gidip sorunu çözüyoruz çözmediğimizde geldiğimiz aracı ona verip ondakini çekiciye alıp dönüyoruz
2 hafta önce 1 akü ye git gel 5k masraf gidip sıfırını taktım dünde bi aracımız yolda kaldı akslarda sorun vardı dip gaz gidip aldım aracı, geldiğim aracı verdim
keşke ücret falan vermeseydiniz bu insanlar her sektörde var lekeleyip duruyorlar ağzına vuraydın bi tane - 11-09-2023, 11:01:26iyi yırtmışsınız ben açıkçası "dayak yedik, senet aldılar, boş kağıda imza attırdılar, cep telefonumuzu aldılar" vs vs bekliyordumAspecto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2023, 11:02:45kurumsalda olsa full kasko şart 500 tl ile kurtardıysanız sanslısınız
