• 11-09-2023, 10:50:11
    #10
    antepte ordu caddesinden ve mezarlık yanındaki siteden araç kiralanmaz.
    kurumsaldan kaçmayın.
  • 11-09-2023, 10:50:11
    #11
    Bence 500 TL'ye kurtulduğunuza şükredin. Daha da fazla isteyebilirlerdi. Kurumsaldan şaşmamak gerekli.
  • 11-09-2023, 10:50:20
    #12
    Kiralama sektörü her türlü suiistimal ve kaypaklığa açık. Mümkün olduğunca kurumsal firmalardan şaşmayın.
  • 11-09-2023, 10:52:56
    #13
    Araç kiralamada kesinlikle kurumsal, holding çatısı altında büyük firmalar ve güvenilir bir şube ( diğerlerinden nispeten daha uzak dahi olsa ).
  • 11-09-2023, 10:54:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanirim kurumsal bir yerden kiralamadiniz hocam...

    Sikayetvar gibi sitelerde bu kurmsal buyuk arac kiralama firmalari hakkinda bile bir suru sikayetler oluyorken kucuk rent a car dan asla kiralama yapmamak lazim.

    Gecmis olsun, 500 tl fazladan verdiniz ama bir daha arac ihtiyaciniz oldugunda oraya gitmeyeceksiniz, ilgili firma bir musterisini kaybetti...

    ben ne olur ne olmaz diye ekstra mini kasko bile aliyorum, diger turlu sen aracin basinda degilken biri lastigi patlatsa sen odemek zorunda kaliyorsun....
  • 11-09-2023, 10:56:49
    #15
    hocam 50 - 100 lira fazla olsun kurumsal olsun garentadan kiraladım bende lastik patladı dağ başında adamlar 30 dk için ilgilenip tamirci yolladılar .
  • 11-09-2023, 10:59:21
    #16
    bende araç kiralama yapıyorum yeri geliyor aracı kiraya verdiğimiz ücret kadar masraf edip dip gaz müşterinin yanına gidip sorunu çözüyoruz çözmediğimizde geldiğimiz aracı ona verip ondakini çekiciye alıp dönüyoruz
    2 hafta önce 1 akü ye git gel 5k masraf gidip sıfırını taktım dünde bi aracımız yolda kaldı akslarda sorun vardı dip gaz gidip aldım aracı, geldiğim aracı verdim

    keşke ücret falan vermeseydiniz bu insanlar her sektörde var lekeleyip duruyorlar ağzına vuraydın bi tane
  • 11-09-2023, 11:01:26
    #17
    Aspecto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 4 günlük araç kiralama 7 Eylül 11 Eylül tarihleri araç kiralama gereksinimi duydum .

    Gaziantepten Kahramanmaraş'a Gittim
    Dönüş yolunda yine aynı güzergahta araç teklemeye başladı fakat Şağ şeritte (gizli tırtık) varmış arabayı tekliyor sandım aracın frenleride tutmuyordu frene basıldığında bayaaa bir ses yapıyordu aradım araç kiraladığım yeri söyledim böyle böyle aracınızda sorun var gelin bakın verdiği cevap her arıza yapan araç için biryerleremi gideceğim adam izmirde araç arıza yapıyor beni çağırıyor istanbulda araç arıza yapıyor beni çağırıyor gelemem dedi bende tamam dedim kapattım telefonu .

    5 dakika sonra kendisi aradı ve yolda olduğunu söyledi .

    Geldikten sonra fren balatalarının bitik olduğunu söyledi tamam diyerek freni bitik arabayı gaziantebe kadar getirdim . Tamirciye götürüp fren balatalarını değiştirdim ücret vermedim .

    Araç teslim günü yani bugün 500 TL Ücret Vereceğimi gecenin o saatinde kalkïp yanıma geldiğini aracının mazot yaktığını 2 tane tamirci getirdiğini belirtti bende sinirlenerek verdim parasını

    Güvendiğim bir insandı Ama Bitti .

    Mesele 500 Tl değil Giden Güvenim ne olacak

    İyi forumlar
    iyi yırtmışsınız ben açıkçası "dayak yedik, senet aldılar, boş kağıda imza attırdılar, cep telefonumuzu aldılar" vs vs bekliyordum
  • 11-09-2023, 11:02:45
    #18
    Platin üye
    kurumsalda olsa full kasko şart 500 tl ile kurtardıysanız sanslısınız