bende araç kiralama yapıyorum yeri geliyor aracı kiraya verdiğimiz ücret kadar masraf edip dip gaz müşterinin yanına gidip sorunu çözüyoruz çözmediğimizde geldiğimiz aracı ona verip ondakini çekiciye alıp dönüyoruz
2 hafta önce 1 akü ye git gel 5k masraf gidip sıfırını taktım dünde bi aracımız yolda kaldı akslarda sorun vardı dip gaz gidip aldım aracı, geldiğim aracı verdim
keşke ücret falan vermeseydiniz bu insanlar her sektörde var lekeleyip duruyorlar ağzına vuraydın bi tane