• 11-09-2023, 11:04:35
    #19
    Hocam kiralamadan önce aracın bakımlarını yaptırmanı felan mı bekledi acaba.
    500 TL ile kurtulduğuna sevin bence başkası olsa daha fazlasını alırdı
  • 11-09-2023, 11:09:59
    #20
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende araç kiralama yapıyorum yeri geliyor aracı kiraya verdiğimiz ücret kadar masraf edip dip gaz müşterinin yanına gidip sorunu çözüyoruz çözmediğimizde geldiğimiz aracı ona verip ondakini çekiciye alıp dönüyoruz
    2 hafta önce 1 akü ye git gel 5k masraf gidip sıfırını taktım dünde bi aracımız yolda kaldı akslarda sorun vardı dip gaz gidip aldım aracı, geldiğim aracı verdim

    keşke ücret falan vermeseydiniz bu insanlar her sektörde var lekeleyip duruyorlar ağzına vuraydın bi tane
    volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kiralamadan önce aracın bakımlarını yaptırmanı felan mı bekledi acaba.
    500 TL ile kurtulduğuna sevin bence başkası olsa daha fazlasını alırdı
    Olan 500 TL ye olsun önemli değil 5 6 yıldır müşterisiydim ama kendisi kaybetti bana ders olsun diyeyim kimseye güvenmemek lazımmıs .

    Eminimki 500 ü vermeseydim . Başka birşey çıkaracaktı canım sağolsun
  • 11-09-2023, 11:18:47
    #21
    Platin üye
    Garenta'dan araç kiraladım geçen hafta. obilet indirimi ile 677 ₺ 'ye geldi. 299 ₺'ye de ek kasko yaptırdım. 8 bin liraya kadar ben suçlu olsam ya da kendim kaza yapsam dahi tüm hasarın karşılanacağı söylendi. Tabii alkollü, uyuşturucu madde almamış olmam lazım falan filan. İlk defa kurumsal bir firmadan kiraladım. Çok ilgililer, araçları neredeyse sıfır km idi. Çok şükür herhangi bir kaza durumu vs. olmadı... Bundan yaklaşık 2-3 yıl kadar önce de çalıştığım şirketin filo olarak kiraladığı araç vardı. Oda Avis firmasındandı. Bir kaza yaptım. %50-50 kusur verildi. Yeni araba getirdiler, ben bindim gittim. Başka hiç bir şey yapmadım. Çalıştığım şirkette bir şey yapmadı. Kesinlikle kurumsallar harici kiralama yapmayın. Kurumsal deyince de aklıma Avis ve Garenta geliyor bir tek. Diğerleri boş
  • 11-09-2023, 11:21:42
    #22
    Hocam üstüne bir 500 TL de sadaka ver bence. Konuda senet imzaladım şu oldu vs gibi bir son bekliyordum.
  • 11-09-2023, 11:30:42
    #23
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Kurumsal firmalarda kaza harici
    Ariza veya sorunlar firmalari baglıyor
    Örneğin istanbuldan araba aldiniz Ankara’ya gittiniz
    Araba Ankara da bozuldu arıyorsunuz firmayi size en yakın şubesi neresi ise ordan muadili bir araç gönderirler sizdeki arabayi alirlar sorun sizlik değil araç arizasi ise sorun olmaz arabayi yine ilk aldiğiniz yere teslim edersiniz
    Çünkü başima geldi aradim firmayi es değer araç verdiler kiralama aynen devam etti kaza bela olursa da prosedür neyse odur sizi hiç bir şekilde suçlayan olmaz
  • 11-09-2023, 11:34:01
    #24
    buda birşey mi dalgınlığıma geldi istoç galericilerinden bmw aldım 4 sene önce, ekspertiz yapmadım güvendim, sıkışıktım. Araba yanık çıktı, kliması bile çalışmıyormuş hepsini eşşek gibi yaptırdım, adamı aradıgımda, bize de söylememişler vay şe-refsizler dedi kapadı.. yeri dükkanı da hala aynı.. bulaşmadık benim hatam dedim cabrio görünce tutulmuştum hemen
  • 11-09-2023, 11:39:36
    #25
    Garenta ile 4 yıl evvel çok büyük kaza geçirdim, bendeki araçla farklı araca çarptım.. Çarptığım araçta başka park halindeki araca çarptı sonuç 2 araç perte yakın 1 araç maddi hasarlı.

    Noldu peki hiç birşey.

    Babamın oğlu olsa kurumsal dışından almam, heleki hayatta senet sepet imzalamam.

    Mutlu olmalısınız ucuz kurtulmuşsunuz, senedinizi umarım almışsınızdır.
  • 11-09-2023, 11:59:12
    #26
    Kurumsal da kurumsal demeyeni dovuyorlar mi? Tamam, arkadas anlamis, 30 kere ayin seyleri tekrarlamanin faydasi nedir?
    • Aspecto
    Aspecto bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-09-2023, 12:14:49
    #27
    Tabiri caizse merdiven altı araç kiralama yerlerinden uzak durun. Kurumsal firmalardan kiralayın keyfinize bakın, onlarda bu tür arızalı araçlar olmaz, herhangi bir sorunda da yol yardım/destek vs. hizmetleri oluyor. Sixt, Avis tavsiye ettiğim firmalar arasında.