buda birşey mi dalgınlığıma geldi istoç galericilerinden bmw aldım 4 sene önce, ekspertiz yapmadım güvendim, sıkışıktım. Araba yanık çıktı, kliması bile çalışmıyormuş hepsini eşşek gibi yaptırdım, adamı aradıgımda, bize de söylememişler vay şe-refsizler dedi kapadı.. yeri dükkanı da hala aynı.. bulaşmadık benim hatam dedim cabrio görünce tutulmuştum hemen