Garenta'dan araç kiraladım geçen hafta. obilet indirimi ile 677 ₺ 'ye geldi. 299 ₺'ye de ek kasko yaptırdım. 8 bin liraya kadar ben suçlu olsam ya da kendim kaza yapsam dahi tüm hasarın karşılanacağı söylendi. Tabii alkollü, uyuşturucu madde almamış olmam lazım falan filan. İlk defa kurumsal bir firmadan kiraladım. Çok ilgililer, araçları neredeyse sıfır km idi. Çok şükür herhangi bir kaza durumu vs. olmadı... Bundan yaklaşık 2-3 yıl kadar önce de çalıştığım şirketin filo olarak kiraladığı araç vardı. Oda Avis firmasındandı. Bir kaza yaptım. %50-50 kusur verildi. Yeni araba getirdiler, ben bindim gittim. Başka hiç bir şey yapmadım. Çalıştığım şirkette bir şey yapmadı. Kesinlikle kurumsallar harici kiralama yapmayın. Kurumsal deyince de aklıma Avis ve Garenta geliyor bir tek. Diğerleri boş