• 10-09-2023, 13:38:15
    #19
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    750k tiktok izlenmesi 3 tl mi
    Öyle hocam, şimdi bir düzenleme yaparım ama yeni servisler eklenir.
  • 10-09-2023, 13:38:47
    #20
    bu adam 3 TL için neden bunu yapıyor onu sorgulamak lazım. asil bir milletiz 3 TL ye düşecek hale geldiyse bu millet tekrar düşünmeli.
  • 10-09-2023, 13:40:14
    #21
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adam 3 TL için neden bunu yapıyor onu sorgulamak lazım. asil bir milletiz 3 TL ye düşecek hale geldiyse bu millet tekrar düşünmeli.
    Ya hocam zaten direkt dese hocam zor durumdayım 750k izlenme lazım bedavadan atarım 3₺nin lafı olmaz. Böyle bir hale geldiğimizi görmek üzücü ya.
  • 10-09-2023, 13:40:18
    #22
    Kişisel Rütbe
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle hocam, şimdi bir düzenleme yaparım ama yeni servisler eklenir.
    dur bi bizde deneyelim babayiğit
  • 10-09-2023, 13:41:31
    #23
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya hocam zaten direkt dese hocam zor durumdayım 750k izlenme lazım bedavadan atarım 3₺nin lafı olmaz. Böyle bir hale geldiğimizi görmek üzücü ya.
    eveet bunları yaşamak çok üzücü
  • 10-09-2023, 13:47:41
    #24
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dur bi bizde deneyelim babayiğit
    Anlık atıyordu hocam da şuan bir sorun var yine de siz bilirsiniz 😃
  • 10-09-2023, 13:49:55
    #25
    Kişisel Rütbe
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlık atıyordu hocam da şuan bir sorun var yine de siz bilirsiniz 😃
    şimdi 10 tl bastım be
  • 10-09-2023, 13:51:54
    #26
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi 10 tl bastım be
    İade yaparım hocam problem değil. Tiktokun sorunlu bir platform olduğu çok belli zaten.
  • 10-09-2023, 13:54:04
    #27
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam 3 TL Sakız parası diyebiliriz.
    2 gün önce otobüsle bir yere gittim. Büfeden birşeyler aldım 3 lira arttı. Cebime koymak istemedim. Ne alabilirim dedim 2 tane falım sakız verdi Bozuk para cebe bile koymaya değer görmüyoruz 3 lira için ne yapıyorlar..