Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya hocam zaten direkt dese hocam zor durumdayım 750k izlenme lazım bedavadan atarım 3₺nin lafı olmaz. Böyle bir hale geldiğimizi görmek üzücü ya.
eveet bunları yaşamak çok üzücü