Evet hocam 3 TL

Sakız parası diyebiliriz.
2 gün önce otobüsle bir yere gittim. Büfeden birşeyler aldım 3 lira arttı. Cebime koymak istemedim. Ne alabilirim dedim 2 tane falım sakız verdi

Bozuk para cebe bile koymaya değer görmüyoruz 3 lira için ne yapıyorlar..