Selim32 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Paradan bahsetmedim hocam, bakmakla yükümlü olduklarımız ya da yaşamak için kazanmak zorunda olduklarımızdan bahsetmiyorum.
Elbette yaşamak için kazanmak zorundayız.
Sadece hayat gailesi içinde bunlar farkında bile olmadan amaç haline geliyor ki o çok sevdiğimiz insanları ihmal eder hale gelebiliyoruz.
Bir babanın evladıyla ciğerden gülerek neşelenerek vakit geçirmesi, evladına iphone almasından daha kıymetlidir. Ya da balığa çıkmaları...
Amaç eşine, çocuğuna, ailene maddi karşılığı olan şeyler almaktan ibaret değil asıl lüks başka babında.
Elbette temel ihtiyaçları kastetmiyorum öyle şey olabilir mi hiç?
Bir babanın çocuğuna vereceği en büyük geleceğin o çocuğun doya doya babasıyla keyifli vakit geçirmesi olarak görürüm.
Bütün çocukların yetenekleri, zekaları aynı olabilir mi ki tüm çocuklar çok para kazanma odaklı yetiştirilsin.
Bir çoğu, bir çoğumuz gibi çok paralar kazanamayacaklar ve kendilerini başarısız, eksik olarak görecekler haliyle hep bir mutsuzluk halinde olacaklar.
Demek istediklerim bu mimalde.
Elbette aç açıkta yaşayalım değil.