• 10-09-2023, 01:47:00
    #10
    Evet para mutluluk getirir, sağlık, sıhhat getirir, doyumsuzca seyahat etmeyi getirir, sosyal hayatı güçlendirir, yaşam kalitesini artırır, ailene destek olursun aile içi huzuru getirir, başarın saygınlık getirir, kimseye muhtaç olmazsın, istediğin yerde yaşayabilirsin, başına bir şey geldiğinde onu hızlı bir şekilde çözebilirsin. Bunlar parayla beraber gelen temel şeyler, daha bir sürü şey var.

    Elindekiyle bir şekilde geçinebilmek iyidir ama şükür etmek iyi değildir, çünkü sadece şükür edersen olduğun yerde kalırsın. Durumuna şükür edip üzerine daha da katmaya çalışırsan, çokça kazanırsan hayat senin için daha iyi anlam kazanır. Diyeceklerim bu kadar, para her zaman her şey değildir ama sana çoğu şeyi sunabilir.
  • 10-09-2023, 01:49:14
    #11
    Tek başınaysan parasızlık olabilir ama ailen, geleceğini düşünmen gereken kişiler araya girerse evet para şapşart yoksa onlarla birlikte sende erirsin
  • 10-09-2023, 01:51:13
    #12
    bugün sözde kozmetik satan biri karısına uçak aldı. bu nasıl olabiliyor anlayamıyorum
  • 10-09-2023, 01:53:59
    #13
    wqozann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nedir sizi sitem ettiren durum? Dikkatli bakarsanız gözüken birazcık ama oldukça az sinirli olduğunu anlayabilirsiniz.
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para varsa sağlık var, huzur var, kaygı yok.. bunlar sadece lüx içinde yaşamak demek değil ki... kaygısız bir hayat demek en büyük zenginlik o kadar zengin olsak kafi..
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para her şey hocam değil diyenlerin banka hesabına bakmak isterim
    DSajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ‘’Hiç bir zaman şahsi menfaatim karakterimin önüne geçmedi’’ F.T
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önüne havuç ödülü konmuş tavşan gibi sürekli koşuyoruz hayatta.
    Bir tamam oh be diyemedik.
    Para araç parayı değil onunla sahip olmak istediğimiz şeyleri seviyoruz aslında.
    Bu felsefeyi özümsemeyen kişi parayla mutlu olamaz.
    İnsan önce kendisini tanımalı amacını bilmeli hayattaki.
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştan sona katılmıyorum. Fakirligi dibine kadar gorerek büyüdüm ve parasizlik nedir cok iyi bilirim. Şimdi 2 ev, 2 araba, arsa ve doviz birikimleri vs toplam yaklaşık 15-17 milyon eder. Kuruşu kuruşuna kendim kazandım hilesiz. Evet hırs devam ediyor. Dahs çok istiyorum cunku evladım var ama gayet de mutluyum. Huzurum yerinde. Benimkisi belki buyuk bi zenginlik degil ama istedigim nerdeyse herseye sahip olabilecek kadar da rahatım. Diyeceksiniz ki bunun sonu yok. Derim ki fakirligin de dibi yok.
    Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de parasızlığı dinle istersen parası olmayan insanlardan mesela benden
    rawmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet para mutluluk getirir, sağlık, sıhhat getirir, doyumsuzca seyahat etmeyi getirir, sosyal hayatı güçlendirir, yaşam kalitesini artırır, ailene destek olursun aile içi huzuru getirir, başarın saygınlık getirir, kimseye muhtaç olmazsın, istediğin yerde yaşayabilirsin, başına bir şey geldiğinde onu hızlı bir şekilde çözebilirsin. Bunlar parayla beraber gelen temel şeyler, daha bir sürü şey var.

    Elindekiyle bir şekilde geçinebilmek iyidir ama şükür etmek iyi değildir, çünkü sadece şükür edersen olduğun yerde kalırsın. Durumuna şükür edip üzerine daha da katmaya çalışırsan, çokça kazanırsan hayat senin için daha iyi anlam kazanır. Diyeceklerim bu kadar, para her zaman her şey değildir ama sana çoğu şeyi sunabilir.
    Selam olsun,

    Arkadaşlar kimse para kazanmasın, çalışmasın yazmadım okuduğunuz üzere.
    Lüks, başarı ve kazanma odaklı yaşamaktan ve hayatın olağan akışı üzere başarısız, kaybeden ve ekonomik olarak darda olduğumuz dönemleri yaşayacağımız aşikar.
    Hayatı bunlar üzerine kurduğumuzda mutsuzluğun geleceğini ifade ediyorum.

    Kimse kazanmasın, başarmasın yazmadım.
    Bunlar üzerine yaşamasın yazdım.
    Hepimiz aynı kapasite değiliz hepimiz başarı olarak tanımlananı yapamayacağız bu belli ama buna karşı hepimiz tek tip hedeflere gark oluyoruz.
    Herkesin başarılı, kazanan ve lüks içinde yaşamadığını etrafınıza baktığınızda görmeniz lazım.
    Aynı şekilde etrafınıza baktığınızda herkesin bunları başarması gerektiği gibi yetiştirilip yaşadığını da görmeniz lazım.
    Gerçekten görmüyor musunuz?
  • 10-09-2023, 01:54:43
    #14
    Ben insanların parayı arzulamasının sebebini anlamaya çalışıyorum. Evet, lüks yaşam, pahalı telefonlar, kıyafetler, yeme içme gibi unsurlar bu arzunun bir parçası olabilir, ancak ben temelde güçle ilişkilendiriyorum. Paraya olan talep, insanların nasıl ezildiğini ve zorluklar yaşadığını gördüm. Bazı insanlar, başkalarının kendilerine neler yapabileceğini bilmek ve bu tür durumlarda altta kalmamak için güçlü olmayı önemserler. Trafikteki küçük bir anlaşmazlık sorunu yaşayan önemli bir şirketin CEO'su gariban bir adama neler yaşattığınıda biliyorum. Ve parası olanlar için güçlü bir cevap aracıdır. Genel olarak, para insanlar için güçlü olmayı ve haksızlıklara karşı koymayı temsil eder. Tabii ki, bazı insanlar için para sadece lüks ve tüketimle ilgilidir, ancak genellikle para, güçle ilişkilendirilir ve bu nedenle önemlidir.



    Kimse sana bir şey yapamaz, ben senin önüne yatarım. R
    • Tolgakaptan
    Tolgakaptan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-09-2023, 01:55:18
    #15
    Okumadım ama para her şey ve hepimiz zengin olmak, ardından rahat bir hayat sürmek, çocuklarımıza güzel bir gelecek bırakabilmek için çalışıyoruz. Eee sonra demişsin, zenginlik sultanlıktır. iyi geceler
  • 10-09-2023, 01:57:23
    #16
    Lükslüğe takmışsınız da, para demek lüks demek değildir. Kafa yapınızı değiştirin
  • 10-09-2023, 01:58:46
    #17
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lükslüğe takmışsınız da, para demek lüks demek değildir. Kafa yapınızı değiştirin
    Selam olsun,

    Seni mi kıracağım, değiştirdim hadi.
  • 10-09-2023, 02:20:23
    #18
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para her şey hocam değil diyenlerin banka hesabına bakmak isterim
    İnsanoğlu sıkılır hocam. Elde edemediği şeyde gözü kalır. Elde ettikten sonra en değersiz şey odur.
    Saygılar...