Çok güzel bir noktaya deginmissiniz hocam, tebrikler ama bu farkındalık herkeste olusamiyor yada yaş ortalamasıyla ilgilide olabilir yanlış anlasilmaniz.
Para kazanmak tabiki çok güzel. Maddi yetersizlik hissi çok kötü bir his, bir çoğumuz taddik bunu bu ülkede.

Yani deli gibi paralar kazanırken insan sevdiği bir kaç kişiyi kaybedince sizi daha iyi anlayabiliyor, kaybettikleri ile geciremedigi vakit gerçekten para bunu satın alabilir mi ? Sabancı çok zengin bir insan olarak öldu ama çocuğuna bir ayakkabı alamadığı için ağlıyordu.

Bende kazanmak için mücadele ediyorum bu hayatta ama evime cocuguma yetecek kadar kazanmak benim için kafi, daha fazla kazanmak için köle olmamayı tercih ediyorum.
Dışarıya çalışsam belki çok kazanacağım ama kendim için çalışıp suanlik az kazaniyorum...

Umarım ileride bundan pişmanlık duymam 😀