• 09-09-2023, 17:28:48
    #1
    Mobilden her giriş yaptığımda sanki üstte bir uygulama reklamı varmış gibi gözüküp hemen kayboluyor her yenilediğimde ve kategorilere giriş yaptığımda vs. Bununla karşılaşıyorum nedir bu?
  • 09-09-2023, 17:30:17
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Ben de öyle bir şey yok
  • 09-09-2023, 17:32:19
    #3
  • 09-09-2023, 17:40:17
    #4
    2 gündür forumda bir şeyler oluyor. Derin bir şey mi acep



    3 dakikada Dünya Bankasını sıradan bir terminal ekranında hackleyen Polat abi, bize neler yapmaz.
  • 09-09-2023, 17:53:37
    #5