R10 da bu bir virüs mü? Hata mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 da bu bir virüs mü? Hata mı?
4
●
338
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 da bu bir virüs mü? Hata mı?
09-09-2023, 17:28:48
#1
mertzafer
Mobilden her giriş yaptığımda sanki üstte bir uygulama reklamı varmış gibi gözüküp hemen kayboluyor her yenilediğimde ve kategorilere giriş yaptığımda vs. Bununla karşılaşıyorum nedir bu?
09-09-2023, 17:30:17
#2
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Ben de öyle bir şey yok
09-09-2023, 17:32:19
#3
Misafir
09-09-2023, 17:40:17
#4
pcbagimlisi
2 gündür forumda bir şeyler oluyor. Derin bir şey mi acep
3 dakikada Dünya Bankasını sıradan bir terminal ekranında hackleyen Polat abi, bize neler yapmaz.
09-09-2023, 17:53:37
#5
Hakanerkus
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler