Konu
R10 da bu bir virüs mü? Hata mı?
09-09-2023, 17:28:48
#1
mertzafer
Mobilden her giriş yaptığımda sanki üstte bir uygulama reklamı varmış gibi gözüküp hemen kayboluyor her yenilediğimde ve kategorilere giriş yaptığımda vs. Bununla karşılaşıyorum nedir bu?