• 08-09-2023, 10:27:13
    #1
    İyi günler arkadaşlar

    Beylikdüzü'nde oturuyorum. Yan apartmanda iki çocuklu komşumuz var. Eşi çocukları kadına bırakıp gitmiş. Kadın tek başına mücadele ediyor iki çocukla.Belediyeden yardım alıyor. Sadece kirasını ödüyor adam. Kadın sağolsun bizim çocuğu anaokuluna bırakıyor yardımcı oluyor bize. Bizde zorla maddi olarak destek oluyoruz kadına.

    Kadının üç aydır televizyonu bozuk. Elinde ihtiyaç fazlası LCD televizyonu olan varsa uygun fiyata alıp vermek isterim veya kadına televizyon vermek isteyen varsa beraber gidip teslim edebiliriz.
  • 08-09-2023, 11:11:35
    #2
    Platin üye
    Haydi R10 halkı vermekle azalmaz .
  • 08-09-2023, 11:23:36
    #3
    İki üyemizden yardım geldi. Allah hepinizden razı olsun arkadaşlar. Gün içinde iki yardımı zarfa koyup ailenin yüzü görünmeyecek şekilde zarflara kullanıcı adınızı yazıp video çekeceğim. Para işi insanın sırtında yük. Hemen teslim edeceğim. Kadının eşi iki çocukla bırakıp gitmiş. Kadının annesi, babası, kardeşide vefat etmiş öksüz ihtiyaç sahibi abla.