İyi günler arkadaşlar

Beylikdüzü'nde oturuyorum. Yan apartmanda iki çocuklu komşumuz var. Eşi çocukları kadına bırakıp gitmiş. Kadın tek başına mücadele ediyor iki çocukla.Belediyeden yardım alıyor. Sadece kirasını ödüyor adam. Kadın sağolsun bizim çocuğu anaokuluna bırakıyor yardımcı oluyor bize. Bizde zorla maddi olarak destek oluyoruz kadına.

Kadının üç aydır televizyonu bozuk. Elinde ihtiyaç fazlası LCD televizyonu olan varsa uygun fiyata alıp vermek isterim veya kadına televizyon vermek isteyen varsa beraber gidip teslim edebiliriz.