• 01-09-2023, 18:44:50
    #10
    Demek ki sadece ben de böyle bir şey yokmuş hiçbir rahatsızlığım yok şükür. Canım hiçbir şey istemiyor oturup Bilgisayarı açmak bile zor geliyor.

    Ben mecburiyet haricinde hap kullanımını doÄŸru bulmuyorum. Bu konunun takipçisi olacağım 🤗
  • 01-09-2023, 18:49:51
    #11
    sabaha karşı 5 gibi uyudum 13:30 gibi kalktım yemek yedim yine uyudum az önce uyandım yine uyumak istiyorum fiziki bir işim çıkmadıkca evde kaldıkca bu şekilde uyudukca uyuyorum şuan 10 yaşında çocuktan bile dayak yerim o derecedeyim kilo 90 boy 1.72
    dinç oldugum zaman ayıyla bile güreş tutabilirim ama cogu zaman böyle bitki gibiyim kan değerlerimde güzel benin gibi olanlar var mı
  • 02-09-2023, 18:56:19
    #12
    Platin üye
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabaha karşı 5 gibi uyudum 13:30 gibi kalktım yemek yedim yine uyudum az önce uyandım yine uyumak istiyorum fiziki bir işim çıkmadıkca evde kaldıkca bu şekilde uyudukca uyuyorum şuan 10 yaşında çocuktan bile dayak yerim o derecedeyim kilo 90 boy 1.72
    dinç oldugum zaman ayıyla bile güreş tutabilirim ama cogu zaman böyle bitki gibiyim kan değerlerimde güzel benin gibi olanlar var mı
    Gece geç yattığım zaman aynısı bende de oluyor adım atacak halim olmuyor. Gece en geç 2 de yatıp sabah 10da kalkmak lazım.
  • 02-09-2023, 19:08:36
    #13
    300 TL ye satılıyor woww
  • 02-09-2023, 19:48:15
    #14
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabaha karşı 5 gibi uyudum 13:30 gibi kalktım yemek yedim yine uyudum az önce uyandım yine uyumak istiyorum fiziki bir işim çıkmadıkca evde kaldıkca bu şekilde uyudukca uyuyorum şuan 10 yaşında çocuktan bile dayak yerim o derecedeyim kilo 90 boy 1.72
    dinç oldugum zaman ayıyla bile güreş tutabilirim ama cogu zaman böyle bitki gibiyim kan değerlerimde güzel benin gibi olanlar var mı
    Bu benim
  • 02-09-2023, 20:04:53
    #15
    Akşam en geç 11 gibi yatıp sabah 7 gibi kalkarsanız ve iyi bir kahvaltı yaparsanız her zaman zinde ve dinamik olursunuz uyku düzeni çok önemli bana göre ve düzenli beslenme
    Migrenim dışında ve bel fıtığı dışında sorunum yok.
    Çalışma saatlerim sabah 9 ila 18 arası bunun dışında bilgisayar başına geçmem çok acil bir durum yoksa.
    En geç gece 12 de yatar sabah 6 da kalkarım.
    Birde İstanbul dan kurtulsam deÄŸmeyin keyfime ama zor 20 yıl daha çalışmam lazım 😀
  • 02-09-2023, 20:07:40
    #16
    10 gün bünyeniz bakımından biraz erken teşhis süreci şimdilik durumu " Plasebo etkisi " olarak değerlendirebilirsiniz.

    Kişisel tecrübelerime dayanarak belirttiğiniz ilaç ve türlerini çokça kullandım ciddi manada bir faydasını ben ne yazıkki göremedim, psikolojik anlamda kişisel iyileştirmeler ile ilerleme alarak bu problemleri aştım.

    Akabinde gittiğim bu yolda farklı bir ilaç ile tanıştım bu ilaç odak ve zihinsel olarak gerçekten işe yarıyor ve " Plasebo etkisi " içinde olmadığımı bilerek ve yüksek MG kullanımlara çıkarak 6 ay civarı kullandığım bir ilaç mevcut ( Concerta ) ilacı ufak MG lar ile başlayarak 54MG seviyesinde kullandım inanılmaz etkileri var fakat ulaşmak biraz zor, bir psikologa gidip güzel bir senaryo uydurmalısınız ki size yazsın zira kendileri kırmızı reçete kategorisinde yer almaktadır.