Demek ki sadece ben de böyle bir şey yokmuş hiçbir rahatsızlığım yok şükür. Canım hiçbir şey istemiyor oturup Bilgisayarı açmak bile zor geliyor.

Ben mecburiyet haricinde hap kullanımını doğru bulmuyorum. Bu konunun takipçisi olacağım 🤗