her c.tesi var, ben ilgiyle izliyorum, tarihi çok seviyorum belki ondandır,
ayrıca tarihçi ve gazeteci murat bardakçı nın mailleri okuması, gönderenlere kızması
sinirlenmesi, pelin batu ve erhan afyoncu nun kavgaları
en sevdiğim bölümü ise, murat bardakçı nın tamburu ve eski plak tarzında şarkı söyleyebilen, sesi safiye ayla yı andıran "yaprak sayar"ın şarkılarıyla kulağımızın pasını silmesi ve eskiyi anmamız...