• 23-05-2009, 23:43:36
    #1
    selamlar,

    her c.tesi var, ben ilgiyle izliyorum, tarihi çok seviyorum belki ondandır,

    ayrıca tarihçi ve gazeteci murat bardakçı nın mailleri okuması, gönderenlere kızması sinirlenmesi,

    pelin batu ve erhan afyoncu nun kavgaları

    en sevdiğim bölümü ise, murat bardakçı nın tamburu ve eski plak tarzında şarkı söyleyebilen, sesi safiye ayla yı andıran "yaprak sayar"ın şarkılarıyla kulağımızın pasını silmesi ve eskiyi anmamız...
  • 24-05-2009, 00:31:52
    #2
    Her hafta izlerim çok güzel konulara değiniyorlar. Murat bey bazen saçmalıyor sinirleniyor ama yinede güzel.

    Bazen teketek programında murat bardakci ve fatih beyde tarih bolumu programı yapıyorlar. Çok güzel hocalarımız konuk oluyor herkese tavsiye ederim.
  • 24-05-2009, 01:44:41
    #3
    böyle programlar lazım bu memlekete, sabah şekerleri değil. bir profösör katılmıştı bir bölümünde, adını unuttum, USA'da birçok araştırma yapmış. çok hoş konulara değinmişlerdi, en çok o bölüm hoşuma gitti.
  • 24-05-2009, 01:49:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende her hafta fırsat buldukça izliyorum. Deli dananın dediği gibi ülkemize böyle programlar lazım
  • 24-05-2009, 10:54:35
    #5
    Teke tek ve Tarihin Arka Odasını tek geçerim.

    Ama Tarihin Arka Odasının yeri ayrı bende. Oturup ailecek izlediğimiz tek program herhalde
  • 24-05-2009, 11:45:36
    #6
    murat bardakçı çok iyi bir tarihçi.bende izlerim zamanım oldukça.
  • 24-05-2009, 15:45:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Benimde severek izlediğim programlardan birisi gercekten kaliteli bir program.