böyle programlar lazım bu memlekete, sabah şekerleri değil. bir profösör katılmıştı bir bölümünde, adını unuttum, USA'da birçok araştırma yapmış. çok hoş konulara değinmişlerdi, en çok o bölüm hoşuma gitti.