Plaka kopyalama veya tamirci gezisine benziyor.
11 ceza gelmişti bana köprüden geçmişler.İtiraz ettim silinmişti.
Trafik cezası gelmiş, ama bana ait değil
14
●824
- 30-08-2023, 18:08:08hocam ilk ben de aynısını düşündüm ama plaka konu sahibinin arabasına ait değilmiş şimdi yeniden okudum konuyu. ilginç bir durumAkbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 30-08-2023, 18:08:41Kiraladığım araç plakası bu değil, 12 temmuzda kiralamıştım ceza 9 temmuzda kesilmişmarjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plaka benim değil ki hocam ilk kez görüyprumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-08-2023, 18:41:40Aynısı başıma geldi hocam, izmir'de BMW model bir araçla radara girmişim! Sözde. Hayatımda izmir'e gitmedim, BMW model bir araca hiç binmemişim ve adımda hiç araç yok ayriyeten ceza kesildiginde ehliyetim bile yok... öğrendikten sonra trafik şube müdürlügüna gittim cezayı sorgulattım ceza başkasının adına görünüyor ama maliyede benim adımda görünüyor, cezayı işleyen izmir maliye birimine telefonla ulaştık konuyu izah ettik; dedik bakın ceza falanca kişiye kesilmiş emniyet kayıtlarında ama maliyede sisteme yükleme yapılınca karışıklıklık olmuş ve bana dönmüş. Kontrol ettiler ve bir kaç gün içinde sistemden silindi.
- 30-08-2023, 20:24:46Üyeliği durdurulduHemen itiraz et itirazında hiç orda bulunmadigini böyle bir araca sahip olmadığını hatta araç dahi kiralamadigini gerekirse ceza yazıldığı gün kendine ait telefonun hts kayitlarininda istenmesini belirt ayrıca MOBESE yada radar görüntüsü varsa iste
Ayrıca Ankara'da vs araç kiraladığıni falan hiç karıştırma hakimler hemen ya orda kiraladiysa Buda odur kafasına giriyor genelde bu tarz işlemlere genç hakimler baktığı için zaman yolculugu yapıp kanitlasan yine onaylıyor
)