Aynısı başıma geldi hocam, izmir'de BMW model bir araçla radara girmişim! Sözde. Hayatımda izmir'e gitmedim, BMW model bir araca hiç binmemişim ve adımda hiç araç yok ayriyeten ceza kesildiginde ehliyetim bile yok... öğrendikten sonra trafik şube müdürlügüna gittim cezayı sorgulattım ceza başkasının adına görünüyor ama maliyede benim adımda görünüyor, cezayı işleyen izmir maliye birimine telefonla ulaştık konuyu izah ettik; dedik bakın ceza falanca kişiye kesilmiş emniyet kayıtlarında ama maliyede sisteme yükleme yapılınca karışıklıklık olmuş ve bana dönmüş. Kontrol ettiler ve bir kaç gün içinde sistemden silindi.