• 30-08-2023, 17:57:23
    #1
    Az önce bi mesaj geldi ve trafik cezası hakkında bilgi veren bir mesaj. E devletten baktım. Temmuz ayında Eskişehir’de kesilmiş ceza. Ben eskişehire arabayla hiç gitmedim ve plakayı da hiç bilmiyorum. Bu nasıl olmuş olabilir?
  • 30-08-2023, 17:58:15
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Tc'niz gözüküyor hocam karalayın isterseniz.
  • 30-08-2023, 17:58:28
    #3
    aktif olarak kullandıgınız bir araba vs varmı
  • 30-08-2023, 17:58:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce araç kiraladığınız bir firmadan kaynaklı olabilir
  • 30-08-2023, 18:00:10
    #5
    Adına kayıtlı aracın plakası ile benzerlik olabilir. Kiraladığınız bir araçtan kaynaklı olabilir.
  • 30-08-2023, 18:01:57
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aktif olarak kullandıgınız bir araba vs varmı
    Evet ama 06 plaka ve o dönemde arabam tamirdeydi bende Eskişehir’e hiç gitmedim
  • 30-08-2023, 18:02:24
    #7
    anilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce araç kiraladığınız bir firmadan kaynaklı olabilir
    Ankara’da yolcu360 dan araç kiraladım bir günlük sadece ondada ankara içinde kullandım
  • 30-08-2023, 18:05:02
    #8
    Rent a Car firması gelen cezayı size itelemeye çalışıyor olabilir hocam.
  • 30-08-2023, 18:05:34
    #9
    Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama 06 plaka ve o dönemde arabam tamirdeydi bende Eskişehir’e hiç gitmedim
    hocam yüksek ihtimal sizin tamirci sizin arabayla bir eskişehir turu yapmış
    • Akbas
    • Balina
    • LETRX
    Akbas, Balina, LETRX ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.