Az önce bi mesaj geldi ve trafik cezası hakkında bilgi veren bir mesaj. E devletten baktım. Temmuz ayında Eskişehir’de kesilmiş ceza. Ben eskişehire arabayla hiç gitmedim ve plakayı da hiç bilmiyorum. Bu nasıl olmuş olabilir?