Radmim kullanıcısının bugün açtığı konu hakkında bilgilendirme - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Radmim kullanıcısının bugün açtığı konu hakkında bilgilendirme
76
●
11.608
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Radmim kullanıcısının bugün açtığı konu hakkında bilgilendirme
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
29-08-2023, 21:45:00
#55
ReferXchange
Hamza Yardımcıoğlu geldi sandım bir an
dedim lan forumun dedesiyiz diye mi etiketlediler, isyancılar mıdır nedir acaba
29-08-2023, 21:48:14
#56
mhls
ReferXchange adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hamza Yardımcıoğlu geldi sandım bir an
dedim lan forumun dedesiyiz diye mi etiketlediler, isyancılar mıdır nedir acaba
dedem, daha gitmedin mi?
29-08-2023, 21:49:59
#57
ReferXchange
20 yılım dolunca EYT den emekli olmayı düşünüyorum bakalım hayırlısı
mhls adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dedem, daha gitmedin mi?
29-08-2023, 22:23:46
#58
hakan4729
Vay be radmin sene 2007 seni ilk tanıdığım zamanlar. Bugünde sana yakalım kaç yıl geçmiş aradan.
29-08-2023, 22:23:59
#59
salimsevindik
Bildirimde silinse güzel olurdu.
29-08-2023, 22:36:37
#60
mavikorku
İşsiz veletler bitmez ki coşkun..
29-08-2023, 23:00:27
#61
FıratBey
ben yetişemeden konu silinmiş, yine de bildirim duruyordu, aslında silinen konulardan bildirimlerde mi silinse
29-08-2023, 23:51:05
#62
Extralarge
Benide etiketlemiş. Hah dedim bu sefer kesin çekilişten ödül kazandik
Gene amorti bilem yok :/
30-08-2023, 01:41:52
#63
NymO
fâni editör.
İşsiz la kaç kişiyi etiketledi acaba 😁 bana da geldi bildirim
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler