• 29-08-2023, 20:23:12
    #37
    benim gibi biçok meraklı arkadaş var forumda.madem giriş yaptınız,devamını getirin arkadaşlar.konuda ne vardı
  • 29-08-2023, 20:23:33
    #38
    Konuya ne yazmış görebilen var mı
  • 29-08-2023, 20:23:54
    #39
    Kişisel Rütbe
    Hemserim açtı sandım
  • 29-08-2023, 20:29:42
    #40
    Tambir Dıllo Yahu
  • 29-08-2023, 20:37:27
    #41
    Son harfine dikkat etsem bile bir şey anlayamazmışım konudan çünkü r10'un kurucusunun Coşkun Çetin olduğunu sanıyordum 🤷
  • 29-08-2023, 20:37:44
    #42
    Kişisel Rütbe
    yusufq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sandım hocam zaten o heyecanla sonundaki n mi m mi anlamiyoz ki
  • 29-08-2023, 20:39:27
    #43
    Kurumsal PLUS
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşlar,

    Ailesinin iyi yetiştiremediği, sevgiden yoksun, işi gücü olmayan sivri zekalı bir kullanıcı radmim kullanıcı adını almış. Radmin değil sonunda "M" harfi var..
    Bugün R10'da konu açmış ve bir çok kullanıcıyı etiketlemiş. ETİKET olarak bildirimler kısmına düştüğü için yanlış anlayan bazı kullanıcılar olmuş.




    Böyle ileri zekalı, işi gücü olmayan, ailesinin kötü yetiştirip ormana saldığı bu arkadaşların ufak tefek oyunlarına gelmeyin.
    Açıklama için teşekkür ederiz 👍😊
  • 29-08-2023, 20:46:12
    #44
    bende diyorum radmin beni etiketlemiş
  • 29-08-2023, 20:49:13
    #45
    Bende bayram değil, seyran değil radmin beni neden etiketledi dedim 😂😂