• 28-08-2023, 16:36:25
    #1
    yakın zamanda 30 bin olacak diyolla


    https://twitter.com/Darkwebhaber/sta...12901377933403
  • 28-08-2023, 16:37:58
    #2
    Bence düşük. Bir iphone 15i kayıt ettirmeye götürürken, kayıt için aynı iphonedan verilmesi istenmesi lazım.
  • 28-08-2023, 16:38:20
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    30 da olur 40 da olur bu ülkede ne olmaz dediysek oldu
  • 28-08-2023, 16:38:28
    #4
    Selam olsun,

    Bence gayet mantıklı bir rakam.
    Eskiden tuşlu telefon vardı dönün arkadaş tuşluya.
    Çok şükür.
  • 28-08-2023, 16:38:38
    #5
    imei kaydını hadi anladım da passaport harcın da neden inatla geçirmeye çalışıyorlar anlamıyor kuzey kore gibi olalım direk olsun bitsin ülke dışına çıkamasın kimse falan filan
  • 28-08-2023, 16:38:46
    #6
    çok değil 1 seneye bedelli ile yarışacak aslanım benim ytd
  • 28-08-2023, 16:39:23
    #7
    lanet olsun bu hayat
    • Apomen
    Apomen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-08-2023, 16:40:44
    #8
    iPhone ve Samsung olsam bu ülkeden derhal çekilirim.

    Dün Wise'dan bir işlem yapmak için mail atmıştım, bana gelen yanıt bu şekilde. Ülkeye döviz sokmayı bile zorlaştırdılar, nasıl para alacağız belli değil.

  • 28-08-2023, 16:45:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone ve Samsung olsam bu ülkeden derhal çekilirim.

    Dün Wise'dan bir işlem yapmak için mail atmıştım, bana gelen yanıt bu şekilde. Ülkeye döviz sokmayı bile zorlaştırdılar, nasıl para alacağız belli değil.


    Yakindir cekilirse sasirmayin
    Sonra soruyorlar Ulkeye niye kimse yatirim yapmiyor diye ... turkiyeye yatirim yapanin ya beyninde sorun vardir dunyadan bir haber yasiyordur yada bir kilif uydurmustur hirsizdir baska bir secenek goremiyorum yatirim yapilacak en son ulkedir turkiye Africa ulkeleri bile cok cok daha avantajli.