Konu
İmei kayıt ücreti 30.000 tl olucak
28-08-2023, 16:40:44
#8
Cooper34
iPhone ve Samsung olsam bu ülkeden derhal çekilirim.
Dün Wise'dan bir işlem yapmak için mail atmıştım, bana gelen yanıt bu şekilde. Ülkeye döviz sokmayı bile zorlaştırdılar, nasıl para alacağız belli değil.