Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone ve Samsung olsam bu ülkeden derhal çekilirim.

Dün Wise'dan bir işlem yapmak için mail atmıştım, bana gelen yanıt bu şekilde. Ülkeye döviz sokmayı bile zorlaştırdılar, nasıl para alacağız belli değil.


Yakindir cekilirse sasirmayin
Sonra soruyorlar Ulkeye niye kimse yatirim yapmiyor diye ... turkiyeye yatirim yapanin ya beyninde sorun vardir dunyadan bir haber yasiyordur yada bir kilif uydurmustur hirsizdir baska bir secenek goremiyorum yatirim yapilacak en son ulkedir turkiye Africa ulkeleri bile cok cok daha avantajli.