• 26-08-2023, 12:50:49
    #1
    Evet hocalarım, Cumhurbaşkanımız gençlere ilk telefon/bilgisayar alımında türkiyede üretilen markalar dahil. (Tüm markalarda) maliyet çıkarılmasını istemiş. Önümüzdeki kabine toplantısına kadar, neticelenecek. Böylelikle “Vestel Venüs hayırlı olsun” hurafeleri son bulmuş oldu.
  • 26-08-2023, 12:55:14
    #2
    haber kaynağını atabilir misiniz
  • 26-08-2023, 12:55:29
    #3
    mezun oldum gecikmeden alsaydık iyi olurdu
  • 26-08-2023, 12:57:09
    #4
    Millete bir iş yapacaklar 2 yıl üzerinde çalışıyor kendi maaşlarını anında şak diye ayarlıyor

    bu halk yada bu millet her şeyi hak ediyor
  • 26-08-2023, 12:57:38
    #5
    Müjdeler olsun
  • 26-08-2023, 13:00:20
    #6
  • 26-08-2023, 13:12:52
    #7
    Mehmet Şimşek, "Cari açığı da göz önünde bulundurmamız gerekiyor" diyor.
  • 26-08-2023, 13:31:08
    #8
    Bu halka telefonda çok duman neyinize yetmiyor nankörler zaten almaması gereken vergiyi silecek hayrına yapılan bir iş değil bu vergi sistemi düzelmedikçe bu ülke adam olmaz halk hiç bir halt olmaz zate