Bu halka telefonda çok duman neyinize yetmiyor nankörler zaten almaması gereken vergiyi silecek hayrına yapılan bir iş değil bu vergi sistemi düzelmedikçe bu ülke adam olmaz halk hiç bir halt olmaz zate