Yoksa şuanki yaşantınızdan (çoğumuz için şuanki) memnun musunuz?
Sesten, kirlilikten uzak sakin bir yerde belki düşük şartlarla ama kimseye muhtaç olmadan yaşamak bence güzel olurdu.
Elbet sorunları olurdu fakat şehir hayatına tercih edilebilir.
Düşük maliyetlerle yaşamak güzel olsa da hırsımı geride bırakabilir miyim kararsızım.
Siz olsaydınız şu anki yaşantınızı bırakıp böyle bir hayata geçer miydiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum.