• 24-08-2023, 19:27:48
    #1
    En iyisi sanırım
    Ülke fark etmeksizin bu yoğun şehir hayatından çıkıp bir köye yada sessiz sakin, herhangi bir doğal yaşamın içinde kendinizi bulmayı ister miydiniz?

    Yoksa şuanki yaşantınızdan (çoğumuz için şuanki) memnun musunuz?

    Sesten, kirlilikten uzak sakin bir yerde belki düşük şartlarla ama kimseye muhtaç olmadan yaşamak bence güzel olurdu.
    Elbet sorunları olurdu fakat şehir hayatına tercih edilebilir.

    Düşük maliyetlerle yaşamak güzel olsa da hırsımı geride bırakabilir miyim kararsızım.

    Siz olsaydınız şu anki yaşantınızı bırakıp böyle bir hayata geçer miydiniz?

    Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 24-08-2023, 19:29:22
    #2
    35 milyon fazlalık bunlar bi kaybolsa ülkemizin her yeri cennet olacak da bunlar kaybolmadı
  • 24-08-2023, 19:29:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ege'nin sessiz sakin bir koyunda yaşamak için neler vermezdim...
  • 24-08-2023, 19:29:52
    #4
    İmkanim olsa herhagibir ab ülkesine giderdim
  • 24-08-2023, 19:30:32
    #5
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Onun yanına
  • 24-08-2023, 19:30:34
    #6
    Aranızdaki en gençlerden birisi olabilirim. Yazılımdan kazandığım üç kuruş parayı acaba kıyafet mi alsam, dışarıda mı gezsem diye düşünüyorum. Bir pantolon, tshirt 1000TL olmuş. Dışarıda bir kahve içmeye kalk 100TL
  • 24-08-2023, 19:31:24
    #7
    İmkanım olsa dahi şu anki yaşantımı 40'ıma kadar bırakmam açıkçası. Ondan sonra ise zaten yeteri kadar para biriktirmiş olurum, dert tasa olmadan huzurlu bir hayatı seçerdim eşimle. Karavanımız olurdu, çünkü belli bir yerde sabit yaşamak da bir süre sonra oranın hayalini ne kadar kurmuş olursan ol seni gitmeye itecektir. Kurduğun hayali ne kadar yaşarsan o kadar standart olur yine başka hayaller kurarsın, insanoğlu böyle. Asla işte ben ömrümün sonuna kadar bunu istiyorum, bunu yapacağım, burada yaşayacağım, hep bunu istedim diyemez.
  • 24-08-2023, 19:34:43
    #8
    Uzun süredir hayalim.
    5 dönüm yer, 100 metrekare ev....
  • 24-08-2023, 19:38:00
    #9
    SEO Expert
    eylül-mayıs dönemi için turistik yerler idealdir, ıssız ve ucuz oluyor genelde, deniz havası da hiç olmadığı kadar temiz ve harika oluyor. Turistler gelmeye başladığında da şehre dönmek gerek.