Aranızdaki en gençlerden birisi olabilirim. Yazılımdan kazandığım üç kuruş parayı acaba kıyafet mi alsam, dışarıda mı gezsem diye düşünüyorum. Bir pantolon, tshirt 1000TL olmuş. Dışarıda bir kahve içmeye kalk 100TL