İmkanım olsa dahi şu anki yaşantımı 40'ıma kadar bırakmam açıkçası. Ondan sonra ise zaten yeteri kadar para biriktirmiş olurum, dert tasa olmadan huzurlu bir hayatı seçerdim eşimle. Karavanımız olurdu, çünkü belli bir yerde sabit yaşamak da bir süre sonra oranın hayalini ne kadar kurmuş olursan ol seni gitmeye itecektir. Kurduğun hayali ne kadar yaşarsan o kadar standart olur yine başka hayaller kurarsın, insanoğlu böyle. Asla işte ben ömrümün sonuna kadar bunu istiyorum, bunu yapacağım, burada yaşayacağım, hep bunu istedim diyemez.