• 23-08-2023, 18:49:31
    #1
    iptal.
  • 23-08-2023, 18:50:49
    #2
    Sevmiyorsun, anıları yaşayamamaktan dolayı üzülüyorsun.
    Nerden bildiğimi sorma
  • 23-08-2023, 18:51:07
    #3
    hocam alışkanlıklardan kurtulduğunuz da hepsi geçecek .
  • 23-08-2023, 18:51:52
    #4
    Hocam burda ilişkinizi bilme imkanımız yok ondan yorum yapmamız da saygısızlık aslında ama affına sığınarak biri kızgın iken Vs seni sevmiyorum gibi ya da başka sözler kullanıyorsa tam kesin olmamakla birlikte tabi bu ama kızgın iken söylenen kötü sözler çoğunlukla içinde kalmış sözler oluyor insanın.

    Kralı yaşandı hocam. Hayırlısı neyse o olsun diyorum.
  • 23-08-2023, 18:52:01
    #5
    Sana saygısı olmayan biriyle olmazdı zaten dostum şimdi değilse 2 sene sonra yine olmazdı ...
    • CarlManfred
    • bugracreative
    • lorxy
    CarlManfred, bugracreative ve lorxy bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 23-08-2023, 18:52:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    daha iyisini bulursun reis
    bugün de sana yakıyoruz
  • 23-08-2023, 18:54:39
    #7
    benim de 7 aylık sanal arkadaşım, hatta kardeşim dediğim insan ortada bir sebep yokken engelledi gerçekten insanlar çok kırıcı..
  • 23-08-2023, 18:55:48
    #8
    SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burda ilişkinizi bilme imkanımız yok ondan yorum yapmamız da saygısızlık aslında ama affına sığınarak biri kızgın iken Vs seni sevmiyorum gibi ya da başka sözler kullanıyorsa tam kesin olmamakla birlikte tabi bu ama kızgın iken söylenen kötü sözler çoğunlukla içinde kalmış sözler oluyor insanın.

    Kralı yaşandı hocam. Hayırlısı neyse o olsun diyorum.
    Daha önceki ayrılığımızda bana geçirdiğimiz 1 sene için zaman kaybı diyen birisiydi hocam, tabi bir gün sonrasında geri adım atıp, o barışmak için çaba göstermişti. bu sözün de ne kadar anlamsız olduğunu göstermişti. bundan dolayı sevmiyorum derken bile anlık bi şey olduğunu düşündüm ama bu sözün daha beteri yok zaten. bundan geri adım atılmaz, kendisine de söyledim, geri dönüşü yok diye.
  • 23-08-2023, 18:57:46
    #9
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de 7 aylık sanal arkadaşım, hatta kardeşim dediğim insan ortada bir sebep yokken engelledi gerçekten insanlar çok kırıcı..
    Benim 2 senelik arkadaşım engelledi hocam sevgili yapmış kendine alışırsın zamanla kimler geldi kimler geçti