İlişkim bitti, içimde değişik bir burukluk var.
14
●694
- 23-08-2023, 18:51:52Hocam burda ilişkinizi bilme imkanımız yok ondan yorum yapmamız da saygısızlık aslında ama affına sığınarak biri kızgın iken Vs seni sevmiyorum gibi ya da başka sözler kullanıyorsa tam kesin olmamakla birlikte tabi bu ama kızgın iken söylenen kötü sözler çoğunlukla içinde kalmış sözler oluyor insanın.
Kralı yaşandı hocam. Hayırlısı neyse o olsun diyorum. - 23-08-2023, 18:52:01Sana saygısı olmayan biriyle olmazdı zaten dostum şimdi değilse 2 sene sonra yine olmazdı ...3 kişi bunu beğendi.
- 23-08-2023, 18:52:14Üyeliği durduruldudaha iyisini bulursun reis
bugün de sana yakıyoruz
- 23-08-2023, 18:55:48Daha önceki ayrılığımızda bana geçirdiğimiz 1 sene için zaman kaybı diyen birisiydi hocam, tabi bir gün sonrasında geri adım atıp, o barışmak için çaba göstermişti. bu sözün de ne kadar anlamsız olduğunu göstermişti. bundan dolayı sevmiyorum derken bile anlık bi şey olduğunu düşündüm ama bu sözün daha beteri yok zaten. bundan geri adım atılmaz, kendisine de söyledim, geri dönüşü yok diye.SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2023, 18:57:46Benim 2 senelik arkadaşım engelledi hocam sevgili yapmış kendinecanerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alışırsın zamanla kimler geldi kimler geçti