Hocam burda ilişkinizi bilme imkanımız yok ondan yorum yapmamız da saygısızlık aslında ama affına sığınarak biri kızgın iken Vs seni sevmiyorum gibi ya da başka sözler kullanıyorsa tam kesin olmamakla birlikte tabi bu ama kızgın iken söylenen kötü sözler çoğunlukla içinde kalmış sözler oluyor insanın.

Kralı yaşandı hocam. Hayırlısı neyse o olsun diyorum.