• 23-08-2023, 00:32:24
    #10
    Fys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler yorumun için 34.50 eski paraya göre 1 trilyon da 34.50 milyar aylık getirisi oluyor manası mı gelir
    o kadar olmaz
    kesintilerle 32 gün vadeli icin net 32 bin tl civarı para gelir maksimum
  • 23-08-2023, 00:32:47
    #11
    Faiz için bankalarla uğraşma, para piyasası fonu al, o fonlar piyasadaki en yüksek oranı verir. Artısı günlük faiz alırsın ve istediğin zaman paranı çekersin herhangi bi vade bekleme şartı olmadan. Bankların da günlük faiz veren hesapları var ama onların sadece 1 ay tanışma amaçlı verdiğini bu fonlar sürekli verir, paranı kilitlememiş olursun, en iyi orandan sürekli işler. Yıl sonuna kadar da stopaj yok ne kazanırsan aynen hesabına gelir.
  • 23-08-2023, 00:34:44
    #12
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz için bankalarla uğraşma, para piyasası fonu al, o fonlar piyasadaki en yüksek oranı verir. Artısı günlük faiz alırsın ve istediğin zaman paranı çekersin herhangi bi vade bekleme şartı olmadan. Bankların da günlük faiz veren hesapları var ama onların sadece 1 ay tanışma amaçlı verdiğini bu fonlar sürekli verir, paranı kilitlememiş olursun, en iyi orandan sürekli işler. Yıl sonuna kadar da stopaj yok ne kazanırsan aynen hesabına gelir.
    sölediğinizi ben bir araştırayım pek bilgim yok çünkü banka olaylarıyla alakalı
  • 23-08-2023, 00:38:22
    #13
    Fys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sölediğinizi ben bir araştırayım pek bilgim yok çünkü banka olaylarıyla alakalı
    Hangi bankayı kullanıyorsan yatırım hesabı aç eğer yoksa, sonra fonlar menüsüne gir, fon kodu ile aratabilirsin mesela NVB ve PPZ bu bahsettiğim tip fonlardandır, gün içi alım yaparsan ertesi gün günlük faizin yatar parayı çekmek istersen talimat verirsin aynı gün saat 15:00 e kadar hesabına geçer, bi zorluğu yok, çekim yapmazsan bileşik faiz olarak sürekli işler.
  • 23-08-2023, 00:50:29
    #14
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz için bankalarla uğraşma, para piyasası fonu al, o fonlar piyasadaki en yüksek oranı verir. Artısı günlük faiz alırsın ve istediğin zaman paranı çekersin herhangi bi vade bekleme şartı olmadan. Bankların da günlük faiz veren hesapları var ama onların sadece 1 ay tanışma amaçlı verdiğini bu fonlar sürekli verir, paranı kilitlememiş olursun, en iyi orandan sürekli işler. Yıl sonuna kadar da stopaj yok ne kazanırsan aynen hesabına gelir.
    bunun faiz oranı düşük değil mi acaba ?
    sizin ki yüzde kaç oluyor fon getirisi
  • 23-08-2023, 00:59:17
    #15
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun faiz oranı düşük değil mi acaba ?
    sizin ki yüzde kaç oluyor fon getirisi
    Bunda stopaj yok hocam onu da hesaba kat. Aslında sistem şu, fon aldığında hisse gibi bir parçasını almış oluyorsun fonun ve bu sürekli bileşik olarak çalışıyor yani hisenin değeri artıyor seninde faizde işleyen paran artmış oluyor, 1 yıl bu fonda beklersen bankaların açıkladığı en yüksek faiz oranına yakın bi fazi geliri almış oluyorsun ama dediğim gibi bunun avantajı her an bozulabilir olması, günlük faizi en yüksekten vermesi ve stopajının olmaması, vadeli banka hesapları oldukça antika kaldı artık. NVB güncel bu https://www.tefas.gov.tr/FonAnaliz.aspx?FonKod=NVB PPZ de bu https://www.tefas.gov.tr/FonAnaliz.aspx?FonKod=PPZ

    Vadeli hesapta blokelenmiş paradan kaçırılan fırsatların maliyeti de paha biçilemez
  • 23-08-2023, 01:02:12
    #16
    parayı dövize yatırmak ya da altına yatırmak mantıksız hamle olur mu şu zamanda @Kaiser; @videovevideo;
  • 23-08-2023, 01:04:13
    #17
    Fys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı dövize yatırmak ya da altına yatırmak mantıksız hamle olur mu şu zamanda @Kaiser; @videovevideo;
    O konuda bişey demem, kendin bulacaksın hocam.