videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun faiz oranı düşük değil mi acaba ?
sizin ki yüzde kaç oluyor fon getirisi
Bunda stopaj yok hocam onu da hesaba kat. Aslında sistem şu, fon aldığında hisse gibi bir parçasını almış oluyorsun fonun ve bu sürekli bileşik olarak çalışıyor yani hisenin değeri artıyor seninde faizde işleyen paran artmış oluyor, 1 yıl bu fonda beklersen bankaların açıkladığı en yüksek faiz oranına yakın bi fazi geliri almış oluyorsun ama dediğim gibi bunun avantajı her an bozulabilir olması, günlük faizi en yüksekten vermesi ve stopajının olmaması, vadeli banka hesapları oldukça antika kaldı artık. NVB güncel bu https://www.tefas.gov.tr/FonAnaliz.aspx?FonKod=NVB PPZ de bu https://www.tefas.gov.tr/FonAnaliz.aspx?FonKod=PPZ

Vadeli hesapta blokelenmiş paradan kaçırılan fırsatların maliyeti de paha biçilemez