Faiz için bankalarla uğraşma, para piyasası fonu al, o fonlar piyasadaki en yüksek oranı verir. Artısı günlük faiz alırsın ve istediğin zaman paranı çekersin herhangi bi vade bekleme şartı olmadan. Bankların da günlük faiz veren hesapları var ama onların sadece 1 ay tanışma amaçlı verdiğini bu fonlar sürekli verir, paranı kilitlememiş olursun, en iyi orandan sürekli işler. Yıl sonuna kadar da stopaj yok ne kazanırsan aynen hesabına gelir.
bunun faiz oranı düşük değil mi acaba ?
sizin ki yüzde kaç oluyor fon getirisi