• 22-05-2009, 22:36:40
    #10
    Ordaki çocuklarıda askerlikten soğutmuştur gerizekalı.
  • 22-05-2009, 23:12:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yaptığı, üstündeki üniformaya yakışmıyor.
  • 23-05-2009, 01:07:46
    #12
    Üniformasına güvenerek geliyor.Aynı yaştaki yada ondan 4-5 yaş küçük bir adam onu ne hale getirir Allah bilir.
  • 23-05-2009, 01:19:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bu çocuk 10 yıl sonra askerlik dönemi geldiği zaman o pisikolojiyi atamayıp askeriyede problem çıkartırsa bunun suçlusu yine o çocuk olucak demi ?
  • 23-05-2009, 01:20:55
    #14
    Yaw bırakalım çocuk mocuk yemin ediyorum şimdi ben o adama acıyorum diyarbakırda nasıl yaşayacak artık onu bilemiyorum..
  • 23-05-2009, 01:37:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw bırakalım çocuk mocuk yemin ediyorum şimdi ben o adama acıyorum diyarbakırda nasıl yaşayacak artık onu bilemiyorum..
    adama neden acıyorsun yaptıgının cezasını elbet çekicek haksız olsa hep beraber acıyalım ama haksız olduğu için gereken neyse onu yapsınlar.
  • 23-05-2009, 01:45:30
    #16
    Üyeliği durduruldu
    2 gün sonra meslekten atarlar
  • 23-05-2009, 01:53:23
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    O üniforma ile bunu yapmak yanlış. Okumuş, tabiri caiz ise mürekkep yalamış adamsın.
    Gidersin okul yönetimine, böyle böyle olmuş gereğinin yapılmasını istiyorum dersin, icabına bakar öğretmenleri.
    O üniforma ile okul basıp el kadar çocuğu dövmek eşşek olduğunu gösterir.
    Şu günler de askerimize iftira atmak için, askerimizi karalamak için fırsat arayan ite köpeğe malzeme çıkarmaktan başka bir şeye yaramadı bu yaptığı.
    Böyle bir dengesiz yüzünden bütün askerimizi karalar kanı bozuklar.
  • 23-05-2009, 01:53:51
    #18
    bırakın meslekten atmayı siz diyarbakır kırıgları bu adamı barındırmazlar orda..