Yaw bırakalım çocuk mocuk yemin ediyorum şimdi ben o adama acıyorum diyarbakırda nasıl yaşayacak artık onu bilemiyorum..
adama neden acıyorsun yaptıgının cezasını elbet çekicek haksız olsa hep beraber acıyalım ama haksız olduğu için gereken neyse onu yapsınlar.