• 21-08-2023, 12:14:21
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    1 milyon kadar nakiti 2024 sonunda kullanmak istiyoruz fakat bu sürede değer kaybetmemesini istiyoruz. Arsa daire vs alınmıyor bu parayla faiz de istemiyoruz. Döviz ve altın harici araba alıp sonrasında satmak hakkında düşünceniz nedir?
  • 21-08-2023, 12:15:52
    #2
    Arabanın masrafı da var hocam vergisi vs bence altın en iyi yatırım
  • 21-08-2023, 12:16:32
    #3
    Şuan şahsi fikrim araç almanızdır fiyatlar şuan azda olsa düşmüş durumda Her sene bu zamanlarda piyasa durgunlaşır, fiyatların artış oranı azda olsa yavaşlar. 2,3 ay içinde tekrardan kallavi bir şekilde artış yapmaya başladığını göreceksiniz ytd.
  • 21-08-2023, 12:19:18
    #4
    öncelik eve yatırım sonra araba olabilir dediğiniz fiyatta evde mevcut arsa haydi haydi mevcut
  • 21-08-2023, 12:19:25
    #5
    KKM den cekiliyorlar Dolar fena artabilir YTD
  • 21-08-2023, 12:20:13
    #6
    Kapalı garajda duracaksa mantıklı hocam.
  • 21-08-2023, 12:20:57
    #7
    sıfır alamayacağını düşünürsek.
    hiç kullanmayıp kenarda duracağını hesap edersek birazda modelli araç alman lazım

    kasko mtv sigorta bakım gibi en temel masrafları hesap edersen temizinden 40 bin rahat gidiyor.
    gerisini sen düşün
  • 21-08-2023, 12:25:14
    #8
    Geç kalmayin. Eylul de hersey zıplayacak. Ay sonuna kdr ne alıyorsaniz alin mutlaka
  • 21-08-2023, 12:39:21
    #9
    Bence trend yakalamk daha iyi olur
    elektrikli araç en mantıklısı gelecek bunun üzerine kuruluyor..