• 26-12-2023, 05:03:58
    #46
    Paranın dibine vuracağız inşallah )
  • 30-12-2023, 22:46:17
    #47
    Acaba fizikten atanacak mıyım?
  • 30-12-2023, 23:17:43
    #48
    Tr yi 3 yıl olmadan terk et
  • 21-07-2024, 23:22:42
    #49
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer sağlık sorunu yaşamazsak ve yaşıyor olursak bizde burada olmaya devam edeceğiz.
    Konuyu biraz daha gençler açısından farkındalık oluşturabilmek ve gelecekte daha güçlü olabilmeleri amacıyla açtım.
    3 yıl sonra bu yoruma yanıt verirmisiniz hocam
  • 23-07-2024, 23:24:48
    #50
    Monster ile rekabet halinde olacağım
  • 24-07-2024, 01:56:28
    #51
    Küllerinden doğmuş bir adam ve baba olma hayali.
    Hayal gücünü öteye taşıyan ve kitaplarını tamamlayabilecek bütçeye sahip bir insan olmayı başarabilmek.
    Hatalarından ders alarak huzur sahibi olabilmek.
    En önemlisi bir etkileşim grubu kurmak istiyorum.
  • 31-07-2024, 20:06:29
    #52
    Kurumsal PLUS
    Hayat nasıl gidiyor acaba düzelebildi mi bari
  • 13-08-2024, 10:16:58
    #53
    3 sene sonra Oğlumu iyileşmiş olarak hayal ediyorum Yusuf görüyor oturuyor yemek yiyebiliyor olarak görmek işler yoluna girmiş eskisi gibi sabah işe aksam eve gidiyorum kimseye muhtaç olmayacak kadar kazanıyorum yine hayatımızın böyle yoluna gireceğini hayal ediyorum 3 sene sonra
  • 03-09-2024, 07:03:32
    #54
    Ömrümüz yetermi bilinmez.
    3 yıl sonra önce green kartımı almış Amerika vatandaşlığı yolunda emin atmış bir aile babası olmayı,
    Geliştirdiğim şikayet projemin ilerlediğini görmek ve R10 platformunun belki de en sağlam projesi arasında yer alması dileklerimi şimdiden kendime veriyorum.

    Umarım 3 yıl sonra bu yazımı gördüğümde kendim ile alay etmem ulan ne günlerdi diye.

    Herşey inanmakla başlar yaptığım her işte attım her adımda, aldığım her kararda kendime güveniyorum. BAŞARACAĞIM!