Ömrümüz yetermi bilinmez.
3 yıl sonra önce green kartımı almış Amerika vatandaşlığı yolunda emin atmış bir aile babası olmayı,
Geliştirdiğim şikayet projemin ilerlediğini görmek ve R10 platformunun belki de en sağlam projesi arasında yer alması dileklerimi şimdiden kendime veriyorum.
Umarım 3 yıl sonra bu yazımı gördüğümde kendim ile alay etmem ulan ne günlerdi diye.
Herşey inanmakla başlar yaptığım her işte attım her adımda, aldığım her kararda kendime güveniyorum. BAŞARACAĞIM!