Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sağlık sorunu yaşamazsak ve yaşıyor olursak bizde burada olmaya devam edeceğiz.
Konuyu biraz daha gençler açısından farkındalık oluşturabilmek ve gelecekte daha güçlü olabilmeleri amacıyla açtım.
3 yıl sonra bu yoruma yanıt verirmisiniz hocam