Konu
3 yıl sonrası için kendine bir not bırak
21-07-2024, 23:22:42
#49
Major1283
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer sağlık sorunu yaşamazsak ve yaşıyor olursak bizde burada olmaya devam edeceğiz.
Konuyu biraz daha gençler açısından farkındalık oluşturabilmek ve gelecekte daha güçlü olabilmeleri amacıyla açtım.
3 yıl sonra bu yoruma yanıt verirmisiniz hocam