)
3 yıl sonrası için kendine bir not bırak
53
●2.582
- 21-07-2024, 23:22:423 yıl sonra bu yoruma yanıt verirmisiniz hocamCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 10:16:583 sene sonra Oğlumu iyileşmiş olarak hayal ediyorum Yusuf görüyor oturuyor yemek yiyebiliyor olarak görmek işler yoluna girmiş eskisi gibi sabah işe aksam eve gidiyorum kimseye muhtaç olmayacak kadar kazanıyorum yine hayatımızın böyle yoluna gireceğini hayal ediyorum 3 sene sonra
- 03-09-2024, 07:03:32Ömrümüz yetermi bilinmez.
3 yıl sonra önce green kartımı almış Amerika vatandaşlığı yolunda emin atmış bir aile babası olmayı,
Geliştirdiğim şikayet projemin ilerlediğini görmek ve R10 platformunun belki de en sağlam projesi arasında yer alması dileklerimi şimdiden kendime veriyorum.
Umarım 3 yıl sonra bu yazımı gördüğümde kendim ile alay etmem ulan ne günlerdi diye.
Herşey inanmakla başlar yaptığım her işte attım her adımda, aldığım her kararda kendime güveniyorum. BAŞARACAĞIM!