3 yıl sonrası için kendine bir not bırak
53
●2.582
- 20-08-2023, 18:05:47Tek tavsiye bu her ne yapıyorsan "Durma ve üstüne katarak devam et!"
- 20-08-2023, 18:30:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.3 sene sonra en az 4 ülke gezmiş güzel ve geniş bir çevrem olsun istiyorum birde ağilem ile mutlu bir arada olmakCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2023, 20:01:28Netkreatif Bilişim Teknolojileri firmasını kuralı 3 yıl oldu. Bu işe başladığım günden bu yana her gün bir önceki günden daha iyi olmak için çalıştım 3 yıl içinde yine ne yapıyorsak daha iyisini yapmak için çalışmayı düşünüyorum. Allah herhangi bir olumsuz bir durum karşımıza çıkarmaz ise 3 yıl sonrada yine aynı firmayla devam edip firmanın 6. yaşını kutlamak istiyorum. Güzel bir ofis ve farklı alanlarda uzman kişilerin barındığı bir ekibe sahip olmak istiyorum. 3 yıl sonra üniversitesinden başarıyla mezun olmuş doktora yüksek lisans gibi konumlar için hazırlanan, firmasını iyi bir yerlere getirebilmiş, ayakları yere sağlam basan, finansal özgürlüğünü ellerinde tutabilen, markette bir ürün alırken fiyatına bakmadan alabilen, ekibimdeki insanların gözünde bir patron olarak değil merhametli bir iş insanı olarak anılabilen, kendi firmasının ismi ortamlarda geçtiğinde hayran duyulacak, annesini babasını yaptığı davranışlarla rencide etmemiş hep gurur sebebi olmuş, insanların hayatına dokunabilmiş, başarılarıyla güzel işlere imza atmış ve adını az çok hafızalara kazıtabilmiş bir birey olmayı istiyorum. Kendi işlerimin büyümesinin yanında R10'un daha fazla büyümesini ve kalıcı olmasını istiyorum. R10'un açıkcası Türk dünyasında çok harika bir yeri olduğu belli umarım ilerleyen yıllara bunu taşıyabiliriz. Yönetim ekibi yaşlandığında bizler iyi davranışlar sergileyebilirsek forumda bu konumlarda olacağız. Bu yüzden forumun kültürünü korumaya 3 yıl sonrada aynı heyacanla devam edebilmek istiyorum. İleride kendi çocuklarımız bu platformlarda üye olup ticaret yapar belki hayırlısı
- 20-08-2023, 20:38:143 yıl sonra kendimi başarılı ve gelişen teknolojiye uyum sağlayan bir projenin başında görmek istiyorum. Polonya 1. hedef olmakla birlikte Japonya, Amerika ve İtalya gibi ülkelere seyahat etmek, dünyayı yavaş yavaş gezmek istiyorum.
Hali hazırda yaptığım iş olan dijital pazarlama sektörüne katkı sağlamak, bu alanda başarılı olmak ve benimle çalışan markalara değer katmak istiyorum.
3 yıl sonra farklı bir ülkede hayatıma devam etmek istiyorum, daha fazla dil konuşarak iletişimimi çok yönlü geliştirmeyi istiyorum.
İş networkümü ağımı geliştirip başarılı iş insanları ile tanışmayı, iş birliği yapmayı ve ailem + belki çocuklarım için sorunsuz ve finansal özgürlüklü bir hayat inşa etmeyi planlıyorum. - 20-08-2023, 21:06:25