Konu
3 yıl sonrası için kendine bir not bırak
20-08-2023, 18:48:58
#14
Fade
3 sene sonra istediğim bir üniversitede bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum ve onun için çalışıyorum.
Bir dahaki sene bu zamanlara buraya tekrar bakıp güleceğim inşallah.
Umarım güzel şeyler olur.