3 sene sonra istediğim bir üniversitede bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum ve onun için çalışıyorum.
Bir dahaki sene bu zamanlara buraya tekrar bakıp güleceğim inşallah.
Umarım güzel şeyler olur.