Netkreatif Bilişim Teknolojileri firmasını kuralı 3 yıl oldu. Bu işe başladığım günden bu yana her gün bir önceki günden daha iyi olmak için çalıştım 3 yıl içinde yine ne yapıyorsak daha iyisini yapmak için çalışmayı düşünüyorum. Allah herhangi bir olumsuz bir durum karşımıza çıkarmaz ise 3 yıl sonrada yine aynı firmayla devam edip firmanın 6. yaşını kutlamak istiyorum. Güzel bir ofis ve farklı alanlarda uzman kişilerin barındığı bir ekibe sahip olmak istiyorum. 3 yıl sonra üniversitesinden başarıyla mezun olmuş doktora yüksek lisans gibi konumlar için hazırlanan, firmasını iyi bir yerlere getirebilmiş, ayakları yere sağlam basan, finansal özgürlüğünü ellerinde tutabilen, markette bir ürün alırken fiyatına bakmadan alabilen, ekibimdeki insanların gözünde bir patron olarak değil merhametli bir iş insanı olarak anılabilen, kendi firmasının ismi ortamlarda geçtiğinde hayran duyulacak, annesini babasını yaptığı davranışlarla rencide etmemiş hep gurur sebebi olmuş, insanların hayatına dokunabilmiş, başarılarıyla güzel işlere imza atmış ve adını az çok hafızalara kazıtabilmiş bir birey olmayı istiyorum. Kendi işlerimin büyümesinin yanında R10'un daha fazla büyümesini ve kalıcı olmasını istiyorum. R10'un açıkcası Türk dünyasında çok harika bir yeri olduğu belli umarım ilerleyen yıllara bunu taşıyabiliriz. Yönetim ekibi yaşlandığında bizler iyi davranışlar sergileyebilirsek forumda bu konumlarda olacağız. Bu yüzden forumun kültürünü korumaya 3 yıl sonrada aynı heyacanla devam edebilmek istiyorum. İleride kendi çocuklarımız bu platformlarda üye olup ticaret yapar belki hayırlısı