• 20-08-2023, 14:35:59
    #1
    backlinkmatik.com
    yorumlari ve profili report edelim lutfen

    yorumlarin olduğu gonderi:

    https://www.instagram.com/reel/CwKYY...RlODBiNWFlZA==

    o iğrenç yorumları



  • 20-08-2023, 14:36:55
    #2
    https://www.instagram.com/p/Cvm5T3Ugd4R/

    Çok güzel açıklamış böyle tipleri. Reportladım hesabını umarım kapanır. Amaçları böyle yaparak takipçi kasmak zaten. Umarım hesabı kapanır bir daha böyle yollara girmezler. Bunlarla tartışmaya girmek bile Atamızın anısına hakaret.
    • SEOmuhendisi
    SEOmuhendisi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-08-2023, 14:37:56
    #3
    Düşmanı hep Yunan, Ermeni veya PKK Kürtçüleri diye arıyoruz ama en büyük düşman içimizdeki Türk ve Atatürk Düşmanları değilmi?
  • 20-08-2023, 14:39:15
    #4
    Tanrının da Arap olduğunu düşünen salaklardan anca bu beklenirdi. Reportluyorum.
  • 20-08-2023, 14:39:52
    #5
    Siz bunları bu kadar ciddiye alırsanız, bunlar daha da çoğalır. Bırakın havlasınlar
  • 20-08-2023, 14:40:50
    #6
    backlinkmatik.com
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bunları bu kadar ciddiye alırsanız, bunlar daha da çoğalır. Bırakın havlasınlar
    ciddiye almadigin adamlari koynumuza aldik hocam, bugun havlar yarın ısırır, tarih tekerrürden ibarettir
  • 20-08-2023, 14:43:06
    #7
    Had bildirdikçe daha da inatlaşan canlılar bunlar. Boşa çaba bu nedenle.
  • 20-08-2023, 14:45:13
    #8
    backlinkmatik.com
    Hwang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Had bildirdikçe daha da inatlaşan canlılar bunlar. Boşa çaba bu nedenle.
    cozum basit hocam.

    profiline yazmis nerden geldigimi asla unutmam, Mezopotamya diye.

    ciktigi deliğe geri sokacaksin hepsini. bu kafadaki adamlari alip besliyoruz, kendi okullarimizda ilim irfan ogretiyoruz. o bilgi ve donanimla yarin ne yapacakları mechul
  • 20-08-2023, 14:45:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yani fazla ciddiye alınmaması gerek böyle insanların Tanrı'nın arap olduğunu söyleyen birini kayde bile alınmaması lazım şahsi olarak bende atatürkü sevmem fakat böyle cümleler kuracak kadar aciz değilimdir aptal saptal insanlar işte