Yani fazla ciddiye alınmaması gerek böyle insanların Tanrı'nın arap olduğunu söyleyen birini kayde bile alınmaması lazım şahsi olarak bende atatürkü sevmem fakat böyle cümleler kuracak kadar aciz değilimdir aptal saptal insanlar işte