• 19-08-2023, 22:39:30
    #1
    Kayseride balkonda otururken nato ucagi baya alcaktan 4 5 tur acarak ucuyordu uygulamada konya eskisehir yaziyor. Nato uçagı neden uçar?

    https://www.instagram.com/tv/CwIz6_g...RlODBiNWFlZA==

  • 19-08-2023, 22:41:43
    #2
    Helal olsun Birleşik Devletlerine. Taa okyanus ötesinden buralarda hüküm sürüyorlar.
  • 19-08-2023, 22:42:45
    #3
    Sebebini bilmem ama, Erken İhbar Kontrol İleri Harekat Tabur Komutanlığına bağlı bir uçak.
  • 19-08-2023, 22:44:50
    #4
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebebini bilmem ama, Erken İhbar Kontrol İleri Harekat Tabur Komutanlığına bağlı bir uçak.
    Bu iyi bir şey değil anlaşılan..
  • 19-08-2023, 22:46:33
    #5
    Kim bilir yine neler oluyor/olacak..
  • 19-08-2023, 22:47:50
    #6
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iyi bir şey değil anlaşılan..
    Keşif yapıyordur. Uçağın görevi sadece olası tehditleri veya kişileri izlemek ve bağlı bulunduğu birime rapor vermek. Detayını sadece o uçaktaki personel ve emri veren komutan ve üst kademeleri bilir hocam kimse bu soruya burada net cevap veremez.
  • 19-08-2023, 22:49:43
    #7
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşif yapıyordur. Uçağın görevi sadece olası tehditleri veya kişileri izlemek ve bağlı bulunduğu birime rapor vermek. Detayını sadece o uçaktaki personel ve emri veren komutan ve üst kademeleri bilir hocam kimse bu soruya burada net cevap veremez.

    https://www.instagram.com/tv/CwIz6_g...RlODBiNWFlZA==
  • 19-08-2023, 22:51:05
    #8
    Keyfi
  • 19-08-2023, 23:22:21
    #9
    Paint ile resim çiziyor sanki